SJÆLLANDSKE KOR & VOKAL ENSEMBLER

Ingen varer i kurven.

Nordsjællands Vokal Ensemble forår 2024

kr.1.825,00

Syng i dejligt rytmisk kammer ensemble sammen med andre øvede sangere i Nordsjællands Vocal Ensemble. Materialet er jazz, pop, rock og dansk. Der er stemmefordelings-prøve til koret NVE igennem aftale med korleder. Ved kvalificeret overrepræsentation på en given stemmegruppe, gælder først til mølle – tilmeldte.
Du skal have betalt korkontingent for at deltage i korets prøver og modtage adgang til materialer på intra med tekster, lydfiler samt øveplaner.
Nye medlemmer har fri prøve 1. koraften ved stemmefordelings-prøve.
Medlem bliver du, ved både tilmelding samt betaling af kor-kontingent.

Nye medlemmer har fri prøve 1. koraften ved stemmefordelings-prøve, forudsat, at de er tilmeldt til stemmeprøve via hjemmesiden.
Gamle og eksisterende medlemmer skal være tilmeldt og have betalt kontingent ved korstart. (efter først til mølle princippet v. stemmelighed).
Medlem bliver du, ved tilmelding samt betaling af kor-kontingent.
Du skal være medlem af Nordsjællands Vokal Ensemble for at medvirke ved 1. korprøve d. 24. januar.

VIGTIG: Indtast venligst dit CPR nummer i feltet CPR nummer på Kassesiden ved bestilling!

BETALINGSMETODE: Betaling via bankoverførsel

Varenummer (SKU): NVE-F24/KT-F24/22 Kategorier: ,