SJÆLLANDSKE KOR & VOKAL ENSEMBLER

Ingen varer i kurven.

Familiekoret/Juniorkoret

For tilmeldte i koret

Du skal være tilmeldt og have betalt kontingent for at deltage i koret. Det samme skal familiemedlemmer, som synger med.

Gæster, venner og legekammerater kan ikke ‘besøgs-deltage’ i løbet af sæsonen. Dette grundet hensynet til de tilmeldte.

Ved tilmelding modtager du forud for korstart et personligt log-in til korets medlemsside, hvor du finder ugeprogram, øvelser til hjemmebrug og interne filer. Se mere ved tilmelding og under handelsbetingelser.

Tilmeldingsfrist d. 25. august 2023

For nye/kommende medlemmer gælder det, at tilmeldingsproceduren på www.rytkor.dk skal være gennemført, (dog uden at gennemføre sidste trin – betalingsoverførsel).

Efter gennemført tilmelding og betaling modtager du et KOR-velkomstbrev forud for første mødegang indeholdende praktiske detaljer for koret.

Efter 2. mødegang modtager du personligt log-in til korets medlemsside med tekster, filer og øveplaner.

Se mere ved tilmelding og under handelsbetingelser.

Tilmeld dig vores nyhedbrev

Sjællandske Kor & Ensembler