Birkerød jazz, blues- og gospelkor

Vi optager nye kormedlemmer, der vil synge med os i et - igen - voksende fritidskor for blandede stemmer med base i Birkerød.

Vores motto er, at alle kan synge, det er dejligt at synge og især er det fantastisk at synge sammen med andre

Alle er velkommen uanset forhåndskvalifikationer, alder, køn, politisk, social eller religiøs herkomst.

Har du lyst til at prøve om koret er noget for dig? - så er muligheden her!
Vi holder gratis kor-lørdag d. 19. august 2023 kl. 9:00-12:00. (te, kaffe og vand i pausen).

Meld dig til kor-lørdag, inden mandag d. 14. august og se, om koret er noget for dig.
Birkerød Jazz, blues og gospel lørdag er en åben og gratis kor-prøve
forud for den egentlige ordinære kor-sæson, som starter onsdag d. 23. august.

For spørgsmål kontakt korleder Manuela Lærke på: kontakt@rytkor.dk

Sæsonstart er onsdag d. 23.8.2023
Tilmeldingsfrist ordinær
korsæson d. 14.8.2023

For tilmeldte i koret

Tilmeldingsfrist til åben Korlørdag d. 19. august 2023

Har du aldrig sunget med os før og har du lyst til at se om koret er noget for dig før du tilmelder dig?

Så er muligheden her:

Nye, interesserede og kommende medlemmer har mulighed for at prøve en helt fri og gratis kordag, allerede lørdag d. 19. august kl. 9:00-12:00, forud for tilmelding til den ordinære kor-sæson.

Tilmelding til Birkerød Jazz, blues og gospel-lørdag på:

www.rytkor.dk, (dog uden at gennemføre sidste trin – betalingsoverførsel).

Tilmeldingsfrist til Birkerød Jazz, blues og gospel-lørdag er mandag d. 14. august 2023.

Tilmeldingsfrist til ORDINÆR korsæson d. 14. august 2023

Ordinær korsæson lørdag d. 19. august 9:00-12:00
Næste koraften er onsdag. d. 23. august 17:30-19:00

Du skal være tilmeldt (og have betalt kontingent) senest d. 14. august for at kunne deltage i ordinær korsæson 2023 inklusiv kor-lørdag d. 19 august.

Ordinær korsæson er for alle eksisterende, gamle og tilbagevendende medlemmer.

Efter 2. mødegang modtager kormedlemmer personligt log-in til korets medlemsside med tilgang til tekster, filer og øveplaner.

Se mere ved tilmelding og under handelsbetingelser.