SJÆLLANDSKE KOR & VOKAL ENSEMBLER

Nordsjællands Vokal Ensemble

Koret optager nye stemmer

Onsdag den 24. januar 2024

Ønsker du dig et øvet kor, med god energi og et tight beat – så er du måske vores nye korsanger.

For at komme til optagelsesprøve / stemmefordelingsprøve, skriv da en mail til kontakt@rytkor.dk og beskriv din stemme, alder, sang og stilerfaring. Herefter hører du fra os.

Sæsonstart er den 24.1.2014
Tilmeldingsfrist 17.1. 2014

For tilmeldte i koret

Nye medlemmer har fri prøve 1. koraften ved stemmefordelings-prøven. Både gamle og eksisterende medlemmer skal være tilmeldt ved korstart.

For dig som er interesseret eller på ‘venteliste’ til en plads i koret for din foretrukne stemme, skriv meget gerne.

For nye/kommende medlemmer gælder det, at tilmeldings proceduren skal være gennemført (afvent dog betalingsoverførsel) med note om stemme/type/stil/erfaring. (Også selvom du har talt i tlf. m. korlederen forud for tilmelding.

Tilmeldingsfrist senest d. 17. januar 2024
(gælder for nye medlemmer)

For eksisterende/gl. medlemmer tilmelding senest d. 3. januar 2024.

Tilmeld dig vores nyhedbrev

Sjællandske Kor & Ensembler