Cph. Vocal Ensemble efterår 2023

kr.1.500,00

Ved første. prøve tirsdag d. 22. august 2023 starter koret kl. 19:00 med stemmefordelings prøve.

Hvad synger koret?

Besøg også koret på Facebook her: Cph. VE på FB

Materialet er soul, funk og pop og vi arbejder med originale arrangementer.

Tilmelding  til stemmefordelings-prøve/optagelse, sker ved aftale med korleder på: kontakt@rytkor.dk.
Du skal have betalt korkontingent for at deltage i korets prøver og modtage adgang til materialer på intra.

Både gamle og eksisterende medlemmer skal være tilmeldt ved korstart. (nye medlemmer afvent gerne med at overføre kontingent). Ved kvalificeret overrepræsentation på en given stemmegruppe, gælder først til mølle.
Medlem bliver du, ved tilmelding samt betaling af kor-kontingent.

Du skal være tilmeldt CPH.VE for at få adgang til medlemssiderne/intra med tekster, lydfiler samt øveplaner.
Du modtager Velkomstbrev log-in til-medlems intra, når vi har modtaget din tilmelding

VIGTIG: Indtast venligst dit CPR nummer i feltet CPR nummer på Kassesiden ved bestilling!

BETALINGSMETODE: Betaling via bankoverførsel

Ikke på lager